PEMUDA YANG BERJIWA RAKYAT

PEMUDA YANG BERJIWA RAKYAT

Tuesday 1 July 2014

Pesanan khidmat masyarakat..!



Orang Johor, anda kenal?

Tolong sesiapa yg kenal housemate aku ni... baru meninggal kat hospital klang td , 28 june 2014 ( 6pm)... aku dan 2 anggota polis dh selongkar bilik dia tp xde maklumat yg dijumpai... suma kawan2 xde contact sedara mara dia... dia seorang pendiam... aku sorg kt rumah kene uruskan suma ni... lusa aku de final presentation... mana satu aku nak cekau ni??? Ujian ramadhan,... tolong tag mana yang kenal... plezz...

masalah bertambah apabila beliau dh lama hilang ic, tp xrenew... kt employment form kerja xde detail family, boss dia pun cari sy,cmne??? totally maklumat sal dia xde sekarang...
hubungi saya dengan segera :
013-5321224... Haffiz...
ikuti perkembangan lanjut di :
fb - https://www.facebook.com/aku.pelik

No comments:

Post a Comment