PEMUDA YANG BERJIWA RAKYAT

PEMUDA YANG BERJIWA RAKYAT

Sunday 15 March 2015

Pertandingan Joran Bagan Datoh Harap Jadi Daya Penarik:- Dr Nik Mohammad Azli Nik Ariffin



Menerusi penganjuran Pertandingan Memancing DR Joran 2015, ia diharap dapat menjadi salah satu daya penarik untuk orang ramai dari luar Bagan Datoh untuk menyertainya.
Mengulas perkara itu, Ketua Pemuda UMNO Bagan Datoh, Dr Nik Mohammad Azli Nik Ariffin berkata penganjuran program berkenaan juga adalah selaras dengan hasrat untuk memperkenalkan pantai di Bagan Datoh sebagai salah satu tempat pilihan untuk kaki pancing.
“Insyallah satu hari nanti akan diminati oleh warga luar dari Bagan Datoh untuk datang ke sini memancing,” demikian yang diharapkan.
Dr Nik Mohammad Azli yang turun bersama-sama memeriahkan pertandingan berkenaan yang berlangsung semalam, memberitahu bahawa dari segi jumlah penyertaan yang diterima adalah amat positif dan menggalakkan.
“Alhamdulillah sasaran hari ini mencapai target iaitu 600 orang. Seperti yang dimaklumkan oleh Datuk Seri Zahid Hamidi (ahli parlimen Bagan Datoh), ingin melaksanakan program ini pada tahun hadapan. Insyallah,” ulas beliau mengenai program tersebut kepada media.
Sementara itu, menjawab perkembangan lain, Dr Nik Mohammad Azli menyatakan pandangan beliau mengenai penganjuran Majlis Konvensyen UMNO Perak yang diadakan baru-baru ini.
Katanya inisiatif itu bukan sahaja dapat mengumpulkan semua pemimpin UMNO daripada pelbagai sayap tetapi ianya perlu untuk memastikan maklumat didengari sehingga ke peringkat akar umbi.
“Ini antara satu konvensyen UMNO negeri yang amat baik untuk Pemuda terutamanya; ia supaya maklumat sampai ke peringkat akar umbi,” katanya.


No comments:

Post a Comment