PEMUDA YANG BERJIWA RAKYAT

PEMUDA YANG BERJIWA RAKYAT

Saturday 21 December 2013

PROGRAM LAWATAN KESIHATAN SEKITAR BAHAGIAN BAGAN DATUK



Siapa saya anda harus tahu,saya adalah dr.nik sebagai ketua pemuda umno bagan datuk yang baru,walaupun saya masih baru sebagai ketua pemuda umno tapi tanggungjawab saya sebagai seorang doktor memang dari dulu memberi rawatan kesihatan kepada pesakit saya di bagan datuk.

Banyak pesakit-pesakit telah saya rawat,tujuan saya bukan untuk mencari popular tapi saya benar-benar ikhlas menolong orang yang memerlukan.Saya melibatkan diri dengan umno bukan nak jadi kaya atau glamour tapi saya tahu umno adalah parti yang membela orang melayu serta membela masyarakat yang lain....

Apabila saya di lantik sebagai ketua pemuda umno bagan datuk saya harus memberi komitmen yang sewajarnya bagaimana nak menarik semua orang bahawa umno ini adalah parti menegakkan agama islam serta masyarakat lain.

walaupun saya masih baru,anda haruslah memberi peluang untuk saya membela nasib pemuda serta masyarakat lain agar kita hidup dalam keadaan aman................

Sokonglah perjuangan saya,jika saya silap haruslah menegur saya,semua orang tahu bahawa manusia tidak pernah melarikan diri dari menbuat kesalahan.

sokonglah saya untuk saya mengembalikan martabat bangsa kita serta menegakkan agama islam


No comments:

Post a Comment