PEMUDA YANG BERJIWA RAKYAT

PEMUDA YANG BERJIWA RAKYAT

Saturday 6 June 2015

'Saya Akan Terus Berjuang' - Najib



Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berikrar akan meneruskan perjuangan memimpin rakyat di negara ini walaupun menerima desakan agar berundur dari sesetengah individu tertentu.

Beliau berkata demikian setelah melihat sokongan rakyat termasuk di Sarawak yang benar-benar memberikan semangat terhadap beliau.

"Saya tidak akan patah semangat, darah dalam diri saya ini bukan darah sembarangan, saya mungkin dilihat ada kalanya bersemangat diplomatik, tapi semangat kepahlawanan tetap ada dalam saya.

"Jangan pandang rendah saya, saya akan terus berjuang, dan saya yakin BN Sarawak akan bersama saya," katanya ketika berucap di hadapan 10,000 rakyat Sarawak yang hadir pada  Majlis Pemimpin Bersama Rakyat di Stadium Perpaduan di sini hari ini.

Beliau turut memberi jaminan masyarakat Sarawak akan terus menjadi keutamaan di samping menyatakan sokongan terhadap Ketua Menterinya, Tan Sri Adenan Satem.

"Ketua Menteri Sarawak (Tan Sri Adenan Satem) tadi kata awak tidak berseorangan, saya sambut dengan (berkata) saya gembira kerana saya tidak berseorangan," ujarnya.

No comments:

Post a Comment